چینی خاتم

چینی خاتم ؛ جلوه ای ماندگار از یک میزبان

شبیه سازی ظروف خارجی ؛ ارائه انواع خدمات بر روی ظروف:  لب طلا ، دکور ، رنگ آمیزی

نقش بستن آرم (لوگو) هر مجموعه بر روی ظروف آن ، نشان از قدرتمند بودن و تفکر برتر صاحب آن مجموعه دارد هتل ها ، تالارها و رستوران هایی که نظر مشتریانشان برای آنها اهمیت دارد از این نوع تبلیغات استفاده می کنند. اگر به تبلیغات به چشم سرمایه گذاری نگاه کنیم ، یکی از بهترین و پرسود ترین سرمایه گذاری ها برای مجموعه هایی نظیر هتل ها ، چاپ آرم بر روی ظروف است افراد در کنار خانواده یا دوستان خود درون رستوران مشغول غذا خوردن هستند و از آن لحظات به یاد ماندنی لذت می برند؛ ذهن مخاطب مشغول کسب لذت است و در همان لحظات ناب ، از لوگوی شما بر روی ظروف تصویر برداری می کند.
افراد در کنار خانواده یا دوستان خود درون رستوران مشغول غذا خوردن هستند و از آن لحظات به یاد ماندنی لذت می برند؛ ذهن مخاطب مشغول کسب لذت است و در همان لحظات ناب ، از لوگوی شما بر روی ظروف تصویر برداری می کند.

دیدن آرم (لوگو) شما همراه با لذت است

مخاطب شرطی می شود؛ لوگوی شما به عنوان نماد مجموعه شما همراه کسب لذت مشتری است؛ و این بهترین حالت برای جذب مشتری وفادار برای شماست. چراکه به محض شنیدن نام مجموعه شما یا دیدن لوگوی شما ، به صورت ناخودآگاه احساس لذت می کند و این باعث می شود همواره به سمت شما جذب شود

چینی خاتم همراه شما در سرمایه گذاری پر سود شما

چینی خاتم به صورت تخصصی در زمینه چاپ آرم (لوگو) بر روی ظروف چینی هتلی جهت هتل ها ، تالارها و رستوران ها مشغول به فعالیت می باشد . تیم تحقیقاتی این مجموعه همواره در تلاش است که موجبات افزایش رضایت و بهره شما و کاهش هزینه های تجهیزات مجموعه شما را فراهم آورد .

مزایای همکاری با چینی خاتم :

1)ارائه خدمات با کیفیتی برتر و مناسب ترین قیمت است.

2)بهره گیری از انواع قالب های ظروف چینی هتلی ، خانگی و دکوری ( به علت اینکه چینی خاتم یک مجموعه ی پخت سوم می باشد ، شما مشتریان عزیز را به استفاده از قالب یک کارخانه محدود نمی کند ؛ شما می توانید از اجناس تمام کارخانجات در مجموعه ی خود استفاده کنید )

3)روی ظروفی را که از قبل تهیه کرده اید نیز میتوانید آرم خود را چاپ کنید .

جهت برآورد هزینه سفارش و مدت زمان تحویل آن ؛ لطفا تعداد و نوع اقلام مورد نظر را به همراه لوگو خود از طریق ایتا یا تلگرام ارسال فرمائید.

پس از بررسی واحد سفارشات از طریق همان کانال برای شما جواب ارسال می شود.